אתר חנות ב2023

רבות מדברים על הקשר בין התקדמות הטכנולוגיה, חכמת המשתמש ברשת, אובדן התמימות בגלישה וכלים דיגיטליים שיפצו על כך ועל ההשפעות בעולם העסקי בכלל, או על אופן בניית אתר חנות בפרט.

עם עליית כלי הAI לאוויר כגון DALL-E, ChatGTP
ודומיהם נוספו יכולות אדירות למתכנתים ומשתמשים כאחד והתהיות הם על ההשפעה בעולם העסקי.

 

הצבת מטרות לשנת 2023 לאתר חנות החדש
הצבת מטרות לשנת 2023 לאתר חנות החדש

מגפת הקורונה כבר הוכיחה שנוכחות דיגיטלי היא הכרח לכל בעל עסק בכל תחום משפרת את ערוצי התקשורת, מגבירה את התנועה לעסק ומאפשרת פיתוח של חזון שהיה דמיוני רק לפני כמה שנים.

אתר חנות למותגים, קמעונאים וכדומה הוא פסגת היכולות הדיגיטליות שיכולות לשנות את אופן העבודה היומיומי ולפרוץ מגבלות. כך אפשר לבנות חווית לקוח מותאמת אישית המותאמת לאופי המותג ולשפר את אחוזי בסגירת לקוחות.

בסיקור מהיר על האלטרנטיבה, רבים מתחילים את דרכם כבעלי עמודי רשת כמו פייסבוק ואינסטגרם עבור מכירות המותג שלהם ומכך נוצר צורך גדול של שירות לקוחות, מענה להודעות, העלאת תכנים לרשתות באופן קבוע וכדומה.

אתר חנות שנבנה בהתאמה אישית יכול לספק מעטפת שלמה לכל צרכי המותג ולהכיל שאלות נפוצות, תקנון שימוש, הסבר והדגמה על המוצרים וכמובן אוטומציה של רכישה.

הייחודיות אל מול הרשתות החברתיות זה שבאתר אין כפיפות לחוקי הרשתות והלקוחות המגיעים הם לקוחות המותג ולא לקוחות הרשת.

חידושים טכנולוגיים בתחום בניית אתרים ואתר חנות
חידושים טכנולוגיים בתחום בניית אתרים ואתר חנות

בשילוב כל המאמצים של מיטב החברות הטכנולוגיות בעולם והתפכחות גולשים וצרכנים, עולם חווית המשתמש הולך לעלות כמה מדרגות גבוהות במיוחד בשנים הקרובות וסטנדרט השירות יקפוץ באופן משמעותי כך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יצפו מכם להרבה יותר.

אתר חנות מעוצב בהתאמה אישית על ידי חברה לעיצוב אתרים תדע לקחת בחשבון את ההווה, עבר ועתיד החברה ותייצר “כלי” אינטרנטי שישמש שנים קדימה ויעניק חווית ייחודית ומותאמת אישית ללקוחות שלכם כי פשוט כבר אין דרך אחרת!

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן