קידום אורגני SEO – טיפים

קידום אורגני הוא הוא הכינוי לכל פעולות הפרסום והבאת התנועה אל האתר שאינן נעשות באמצעות פרסום מודעות בתשלום. קידום אורגני יכול להתבצע במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות ואולי גם בפלטפורמות אחרות אשר יכולות לסייע לנו לקבל עוד תנועה ועוד לקוחות. אולי לא כולם רואים זאת כך, אך קידום אורגני בטווח הארוך מבטיח את איכות האתר. בעוד כל אתר יכול למשוך תנועה בעזרת מודעות פרסום ללא תלות באיכותו או באיכות מוצריו, רק אתרים איכותיים המציעים ערך למשתמש יכולים לשרוד בעזרת קידום אורגני בטווח הארוך.

קידום אורגני הוא אינו אלטרנטיבה לקידום ממומן, יש להתייחס לשני הכלים בכובד ראש. יש רק להבין שלכל אחד ישנם מאפיינים אחרים. הקידום הממומן נועד להשיג תוצאות מידיות אשר ניתן להרגישן מייד עם פרסום המודעות וניתן גם למדוד אותן בקלות במונחים של ROI. הקידום האורגני הוא דרך ארוכה אשר מביאה לתוצאות בטווח הארוך.

אתם בוודאי מבינים מהו קידום ממומן, זהו קונספט שקל להבין אך נותרים באי בהירות בכל הנודע לקידום אורגני ולא ממש מבינים מה בפועל עושים. ובכן, קידום אורגני נוקט במגוון פעולות אשר ברובן יגרמו למנועי החיפוש להעלות את הדירוג של האתר שלכם, ובכך לשפר את מקומות בתוצאות החיפוש ולהזרים תנועה גדולה יותר לאתר. פעולות הקידום האורגני מתמקדות ברובן בחידוד מהות האתר בעיני מנועי החיפוש.

טיפים לקידום אורגני

מי שרוצה לקדם את האתר יכול לעשות זאת באמצעות חברות קידום אתרים המציעות תמהיל של קידום ממומן לצד קידום אורגני ותופרות חבילה אישית בהתאם לצורכי האתר. אך עבור מי שרוצה להתנסות בעצמו בקידום אורגני, להלן כמה טיפים לקידום אורגני SEO.

תוכן ומילות מפתח – על מנת לדוג את חיפושי המילים בגוגל אנו יוצרים מאמרים באתר ובתוכם חוזרים על מילים אלו. עבור חלקנו שיטה זו גרמה להאמין שהמאמרים הם עבור מנועי החיפוש יותר מאשר עבור הגולשים. במקום לשים את הדגש על כתיבת מאמרים בעלי תוכן איכותי, נעימים לקריאה ומעניינים אנו שמים את הדגש על יחס מילות המפתח במאמר. יש אפילו המטמיעים שגיאות כתיב נפוצות בתוך המאמרים כי הן תואמות לחיפושים בגוגל. התוצאה המתקבלת היא בסופו של דבר מאמרים שלא מעניינים אף אחד וללא שום סדר לוגי. אסור לשכוח שכתיבת המאמרים היא עבור הגולשים ולא עבור הרובוט של מנוע החיפוש.

מהות האתר – כאשר הגולש נכנס לאתר, כבר ברגע שהוא בדף הבית הוא צריך להבין במה האתר עוסק, מה הוא מציע, מה הוא מוכר. הגולש רוצה להבין האם האתר באמת שימושי עבורו. יתכן שהאתר בהחלט מציע ערך לגולש, ערך העונה בדיוק על צרכיו ברגע החיפוש; אך אם נכשלתם להציג זאת בצורה ברורה הגולש ינטוש את האתר. מנועי החיפוש אינם עיוורים לנטישה מהירה של האתר, זה גורם להם להסיק את המסקנה שלגולשים אין עניין באתר ובהתאם לכך נפגע הדירוג שלו.

מהירות האתר – ישנם גורמים שונים אשר יכולים להשפיע על מהירות טעינת האתר, החל מבעיות באתר עצמו ועד מוגבלות טכנית של השרת. מהירות האתר, או יותר נכון כאשר האתר אטי היא דבר המשפיע על הגולשים ומביא לנטישה מהירה.

שימוש ברשתות חברתיות – הרשתות החברתיות יכולות גם להזרים לכם תנועה אורגנית לאתר. לכן עסקים מחזיקים גם בדפי פייסבוק בנוסף לאתר. על מנת להשיג תוצאות יש ליצור פוסטים השובים את תשומת לבו של הגולש, כוללים קריאה לפעולה ויותר מכל מדברים בשפה השיווקית הנכונה – מדברים עם הקהל בהתאם לגילו, מאפיינו, תחומי העניין שלו ועוד.

ALT טקסט – לפעמים אנו נדהמים לגלות שאנשים מעלים תמונות לאתר אך מדלגים על מילוי שורת ה ALT טקסט. שדה זה מיועד עבור מנועי החיפוש, בעזרתם הם מסווגים את התמונה ואת מהות האתר. כאשר אתם מדלגים על שדה זה אתם בעצם בוחרים לוותר על חלק מפוטנציאל הגולשים. קחו בחשבון שחלקם משתמשים גם בחיפוש על פי תמונות ולא על פי מילים.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן