בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין היא הפנים של המשרד שלכם ברשת. בנוסף ליכולות הקידום המתקדמות שמוסיף אתר לכל עסק, כשמדובר על בניית אתרים לעורכי דין ניתן גם להציג חוויה ייחודית למתעניינים שתדע להבליט את כל היתרונות למה לבחור במשרד שלכם דווקא ממגוון החברות שהגולש סקר.

 

סוגי אתרים אפשריים

סוגי האתרים שיכולים להיות הם גם אתר חנות או אתר תדמית וזאת בתלות אם יש מכירה כלשהי שרוצים לבצע באתר כמו: שיחת ייעוץ, אישור נוטריון וכדומה אך בכל מקרה גם אתר חנות יהיה אתר חנות משולב תדמיתי שיודע לספק מידע משמעותי על המשרד שלכם ולשכנע גולשים להפוך ללקוחות.

בניית אתרים לעורכי דין מצריך חשיבה עמוקה על האופן בו אתם רוצים להיראות ברשת
בניית אתרים לעורכי דין מצריך חשיבה עמוקה על האופן בו אתם רוצים להיראות ברשת

לרוב כשמדובר על סוגי אתרים בבניית אתרים לעורכי דין מדובר על הסגנון העיצובי של האתר. בין אם מדובר על אתר חנות או אתר תדמית או אפילו אתר חנות משולב תדמית יש א, היכולת לעצב את האתר רשמי יותר, קלאסי, צעיר, בהיר, כהה או כל סגנון אחר שתואם למיתוג של המשרד.

תחילת תהליך מסודר

חשוב שהתהליך בבניית האתר תהיה אחרי איפיון מדויק של הצרכים והרצונות. וכשמדובר על פיתוח אישי אין מגבלות על היכולות והעיצוב שרוצים להגיע אליו לכם מומלץ לקבל גם השראה ממתחרים מובילים בארץ ובעולם כדי לגבש לכם איך הייתם רוצים שאתר עורכי דין שלכם יראה ומה הוא יוכל לעשות.

 

יכולות אפשריות לאתר

היכולות החשובות בבניית אתרים לעורכי דין הם מגוונות ותלויות בשירותים אותם אתם מציעים אך הנה כמה דוגמאות כדי לפתוח את הראש.

מלבד היכולות הברורות של רישום לצורך יצירת קשר, כפתורי וואטסאפ, שליחת מיילים ושיחות ישירות.

עוד כמה יכולות די מובנות מאליהן הם רישום לרשימת תפוצה, מכירת ספרים או שעות ייעוץ וכדומה.

בנוסף, בבניית אתרים לעורכי דין בפיתוח אישי אין הגבלה לדמיון וניתן לעשות דברים מפותחים הרבה יותר כגון:

הרושם הראשוני על המשרד שלך מתחיל באינטרקציה הראשונה של לקוח מתעניין עם האתר שלך. בניית אתרים לעורכי דין מעצבים בהתאם למטרות ממוקדות ודרישות עתידיות
הרושם הראשוני על המשרד שלך מתחיל באינטרקציה הראשונה של לקוח מתעניין עם האתר שלך. עיצוב אתרים לעורכי דין מעצבים בהתאם למטרות ממוקדות ודרישות עתידיות

איפיון תקנונים אונליין ותשלום מלא בלי הצורך לדבר עם הלקוח – הגולש יכול למלא שאלון אינטראקטיבי עם צעדים בו ממלאים פרטים על התקנון הרצוי לדוגמה תקנון פרטיות לאתרים. מילוי כל הפרטים הדרושים והכלים המשתמשים באתר כדי לבנות תקנון פרטיות טוב ומדויק, לשלם עליו באתר ולקבל אותו במייל בתוך כמה ימים.

בירור זכאות לזכויות וייצוג בשיטה דומה בה ימלאו שאלונים המנקדים את התשובות ונותנות תשובה מדויקת או קרובה תלוי בשאלות הנשאלות והרצון לייצר משפך שיווקי מאלו. אפשר לשלב כל יכולת שתדע להעניק לכם ייחודיות, שירות טוב, לקוחות חמים ורלוונטיים, ועוד.

מה חשוב לשים לב

חשוב לשים לב בבניית אתרים לעורכי דין שהאתר ייצג את המשרד שלכם בצורה המדויקת ביותר ושיהיה מזוהה עם שאר המדיות של המותג לרבות צבעי הלוגו, פונטים וסגנונות נוספים כך שהאתר יהווה השלמה מלאה לכל האלמנטים האלה. אם מתחילים מחדש מיתוג עסקים 360 הכולל לוגו, אתר חנות או אתר תדמית כרטיסי ביקור והכל מההתחלה, אז כמובן שחופש הפעולה גדול יותר וניתן לתכנן ולעצב את כל חווית הלקוח מהתחלה.

עוד דבר שחשוב לשים לב הוא ההוכחה החברתית והמקצועית אותם המשרד שלכם רוצה לשדרו המשמעות היא שילוב ביקורות לקוחות מרוצים, שילוב של תעודות הסמכה, ספרים ומחקרים שנעשו, פסיקות תקדימיות והופעות טלוויזיוניות ועוד ועוד שיוכלו להשתלב באופן עדין וקלאסי באתר עורכי הדין שנבנה עבורכם כל שגם יראה את השירותים שהמשרד שלכם מציע עם הוכחה לכמה אתם טובים בשירות הזה.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן