מודעות לידים בפייסבוק

עסקים עושים שימוש בפייסבוק, כמו גם ברשתות חברתיות אחרות על מנת להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם. ברמת העיקרון כולנו יכולים להבין שלפייסבוק ישנו פוטנציאל גדול מבחינה פרסומית: יש בו קהל רחב של משתמשים ויש בו מידע רב על המשתמשים, מידע המאפשר לנו לבצע פילוח מדויק מאוד בכל קמפיין פרסומי. אבל בפועל איך אנו מפיקים תועלת פרסומית מהפייסבוק? האמת שישנן דרכים שונות, מודעות לידים בפייסבוק הן אחת מהן. במאמר זה נסביר מהן מודעות לידים ומה ניתן להפיק מהן.

מהפך הלידים בפייסבוק

לידים תמיד היינו איתנו ושימשו בתור כלי חשוב לצורך הרחבת מעגל הלקוחות של העסק. פעם השתמשנו בדפי נחיתה לצורך יצירת הלידים, דפי נחיתה אשר משמעותם הייתה הוצאת המשתמש מתוך הפייסבוק והעברתו אל דף הנחיתה בו התבקש למלא את פרטיו. אך פייסבוק יצרה מהפכה והפכה את הלידים לחלק מובנה בפייסבוק וביטלה את הצורך בהעברת הגולש אל דף נחיתה חיצוני. אך מהי בעצם הבשורה הגדולה של מודעות לידים בפייסבוק ? כאשר פייסבוק מאפשרת ליצור לידים, כל התהליך הופך עבור המשתמש לקל ופשוט, דבר המעלה את אחוזי ההמרה. אם פעם הגולש היה צריך לעבור לדף הנחיתה למלא את פרטיו, היום האינטראקציה עם המודעה מאפשרת לו להעביר למפרסם המודעה את פרטיו האישיים בלחיצת כפתור. אם למשל אתם כמפרסמים הצבתם הרשמה לניוזלטר בתור מטרת הקמפיין, לידים בפייסבוק יאפשרו לגולש להירשם לניוזלטר, על בסיס פרטי המשתמש שלו בפייסבוק וללא צורך למלא טופס, כך עולים סיכויי ההמרה.

בעת הגדרת הטופס תוכלו לבחור את השאלות אשר יופיעו בטופס, כלומר את שדות המידע שלהם אתם זקוקים. חלק מהמידע מגיע מפייסבוק, אך יש גם מידע אותו המשתמש יצטרך להזין בעצמו. כמו כן הטופס מאפשר יצירת 3 שאלות מותאמות אישית.

את המידע המתקבל מהלידים של פייסבוק ניתן להוריד בפורמט CSV ולהטמיע אותו בכלי ניהול הלקוחות שבו העסק שלכם משתמש.

דגשים למודעות לידים בפייסבוק

פייסבוק מעניקה כלי פרסום חזקים מאוד, אך המפתח להפקת תועלת מהם הוא תמיד הבנה עמוקה של הכלים וצורת ההתנהלות של המשתמשים ברשת. כך ניתן למקסם את התועלת מתקציב הפרסום שלכם. אין מאמר אחד או שניים שיכולים ללמד אתכם הכל, יש צורך בלימוד מעמיק וניסיון – זוהי בעצם הסיבה מדוע ישנם אנשים המתמחים בפרסום בפייסבוק ומציעים זאת כשירות לעסקים. אם בכל זאת החלטתם לנסות את מזלכם, להלן כמה טיפים למודעות לידים בפייסבוק.

  1. טפסים קצרים – השתמשו בטפסים קצרים עד כמה שניתן, כבר הוכח שזה מעלה את יחס ההמרה. כל שדה נוסף שעל המשתמש למלא מוריד את יחס ההמרה לכן יש להשתמש בטופס קצר המבקש את המידע הבסיסי ביותר.
  2. שעות הפרסום – נתון מעניין הוא הקשר בין השעות שבהן מתפרסמת המודעה לבין שיעור הצלחת המודעה. נראה שבכל הנוגע ללידים ישנו יתרון ללידים בשעות הלילה בהן הגולשים נוטים להיות סבלניים יותר ולמלא את הפרטים.
  3.   השתמשו באישור הרשמה – ישנם משתמשים אשר נוהגים להשתמש בכתובת אימייל אלטרנטיבית לצורך הרשמה, כלומר כתובת מייל שהם לא באמת משתמשים בה. אין לכם תועלת בשליחת ניוזלטר לכתובת מייל זו. שימוש באישור הרשמה מקטין את מספר המשתמשים הנרשמים בכתובת מייל שהם אינם עושים בה שימוש .
  4. להכות על הברזל בעודו הוא חם – כאשר משתמש מסר לכם את הפרטים באמצעות ליד יש ליצור איתו קשר באופן מיידי ולא לחכות זמן רב.

השתמשו בקריאה לפעולה – כבר מזמן גילינו שקריאה לפעולה, כמו למשל סיום מאמר במילים התקשר עכשיו והוספת מספר טלפון, יוצרת תגובה גדולה יותר אצל המשתמשים. פייסבוק מאפשר להטמיע במודעות קריאות לפעולה מסוגים שונים, כמו למשל התקשרו עכשיו, הרשמו עכשיו, הזמינו עכשיו. התנסו בקריאות השונות ותבדקו מה מביא לכם את מיטב התוצאות.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן