עוד מערכות פרסום נפוצות ברחבי העולם

השיח על פרסום וקידום אתרים בדרך כלל מתרכז סביב ערוצי הפרסום המוכרים. כאשר אנו אומרים מנועי חיפוש אנו מתכוונים לגוגל; כאשר אנו מדברים על קידום ברשתות חברתיות אנו מתכוונים לפייסבוק ואינסטגרם וכאשר אנו מדברים על קידום בוודאו אנו חושבים על יוטיוב. אך אלו הן אינן האפשרויות היחידות. נכון שאלו הם ערוצים מובילים, לפחות מבחינת קהל המשתמשים הרב שיש בהם, אך אסור לנו לפסול ערוצי שיווק אחרים. יתכן שדווקא שם, אולי בגלל אופי משתמשים שונה, נוכל לזכות להצלחה. אז בואו נשמע על עוד אפשרויות פרסום בהם ניתן להשתמש.

Yahoo

YAHOO היא אחת מחלוצות האינטרנט, אך עם כניסתו של גוגל פחתה חשיבותה. שלא תבינו לא נכון, יאהו נשארה כוח חזק ומדורגת על פי אלקסה במקום תשיעי בעולם ומקום 7 בארה“ב. בישראל היא לא נכנסה לרשימת 50 הראשונים. המסקנה היא שזהו ערוץ פרסום אשר יכול להתאים לעסקים הפונים לשוק האמריקאי והשוק הגלובאלי. יהאו היא לא רק מנוע חיפוש, היא גם פורטל בנושא אקטואליה. YAHOO משתמשת במודל פרסום הדומה לגוגל, מודל PPC. גם כאן מיקום המודעות הוא פונקציה הלקוחת בחשבון את הביד ואת ציון האיכות המבוסס על מספר גורמים ביניהם ה CTR, היחס בין הופעת המודעה לבין הקלקה. מודל הפרסום דומה מאוד לגוגל, אך בטרם משיקים קמפיין ביהאו מוטב ללמוד יותר על הקהלים של האתר.

בינג

בינג הוא מנוע החיפוש של מיקרוסופט. על פי דירוג אלקסה הוא נמצא במקום ה 47 בעולם, אך בהתחשב בכלל שזהו מדד עולמי מאחורי מספר זה עדיין ישנה כמות לא מבוטלת של גולשים, בעיקר מארה“ב, גרמניה, הודו וסין. בינג הוא אינו ערוץ שיווק פופולרי בישראל, אך דווקא שם עשוי להסתתר היתרון. אין לכם תחרות גבוהה בבינג ויש סיכוי להשיג דרכו טראפיק בקלות. מחירי הפרסום בבינג הם זולים יותר, אולי יש שם פחות תנועה אך אם תסכלו על זה במונחים ל החזר השקעה בהחלט יש יתרונות לפרסום בבינג. גם מבחינת יכולת הטירגוט של בינג, יש הרואים בה יתרונות לעומת גוגל, בעיקר בתחום הפילוח הדמוגרפי והיכולת לטרגט על פי מכשיר הגלישה.

ישנם אנשים הנוטים לפסול ערוצי פרסום שאינם מוכרים להם באופן אישי. אך זכרו שלמרות שאתם מעדיפים את הפייסבוק, ישנם גם אחרים המעדיפים אלטרנטיבות. בסופו של דבר המספרים מדברים ויש לראות מי הקהל ברשתות החברתיות הפחות ידועות, מנועי החיפוש, אתרי הדירוג וכל מי שמאפשר פרסום במודל PPC.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן