ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות זה כבר מזמן לא תחום אחריות קטן שלוקח עליו אחד מעובדי העסק. היום ניהול רשתות חברתיות זה הפעילות היומיומית של העסק ובשילוב עם קידום ממומן אחראי במידה רבה אם לא מוחלטת על גיוס לקוחות חדשים מצד אחד ושימור הלקוחות הקיימים מהצד השני.

מלבד הרצון הטבעי שלכם לגייס לקוחות, להתרחב ולהתפשט ברחבי המדינה, גם הגולשים ״דורשים״ נוכחות ברשתות החברתיות כחלק מקידום עסקים או קידום אתרים. שהרי מעל 70% מהגולשים שהתעניינו בשירות או מוצר שלך, יבדקו את הפרופיל העסקי של המותג ברשתות החברתיות כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלהם. מעל 60% מה מתעניינים מצפים שבמידה וישלחו הודעה ישירה למותג ברשתות, תתקבל תשובה שירותית וכנה והכי חשוב, מהירה.

הכוונה לתשובה שירותית וכנה היא לא כמה אתם אוהבים ומעריכים את זה ששלחו הודעה ואם ישאירו פרטים יחזרו אליהם בהקדם. זה לא. כולם מבינים שזה בוט, תשובה אוטומטית וכדומה.

מדובר על תשובה עניינית בהקשר לשאלה שנשלחה.

את הניהול רשתות חברתיות אפשר לחלק ל2 נושאים מרכזיים, נראות ותוכן. שניהם צריכים לעבוד בסינרגיה מוחלטת כך שהעיצוב מייצג את התוכן והתוכן איכותי ומושך לקריאה, follow, שליחת הודעה, תיוגים וכדומה.

הלקוחות שלכם מצפים מכם לנוכחות ושירות ברשתות החברתיות
הלקוחות שלכם מצפים מכם לנוכחות ושירות ברשתות החברתיות

בכדי להצליח בקידום ברשתות החברתיות חשוב לייצר ערך מוסף איכותי אמיתי עבור גולשים מתעניינים שנתקלים בעמוד שלכם ממגוון סיבות.

בנוסף, חשוב לוודא מה מטרות המותג שכן המטרה היא אף פעם לא להשיג עוקבים רק לצורך העוקבים אלא עוקבים שפוטנציאלית יהפכו ללקוחות עם הזמן.

ניקח לדוגמה את תחום הקוסמטיקה שכידוע לכולם הוא רווי מאוד עם הרבה תחרות מצד אחד והרבה מתעניינים מהצד השני. לרוב, קוסמטיקאיות מעלות תמונות של לפני אחרי, תמונות מהטיפולים וכדומה.

ולא משנה עד כמה השינוי (לדעתך) אדיר בתמונה עדיין הוא לא יהפוך לויראלי או ימשוך המוני עוקבים, גם לא אם כל הפיד מלא בתמונות לפני אחרי.

ואם נחשוב על כך הסיבה היא ברורה, לכל קוסמטיקאית יש מלא תמונות לפני אחרי, חלקן מרשימות יותר מהאחרות אבל יותר חשוב מכך, הגולשים לא מתרגשים מכך, כנראה שכבר ראו המון תמונות כאלו וסבירות גבוהה שהקוסמטיקאית הנוכחית שלה גם מראה תמונות של מהפכים קיצוניים ומדהימים.

בשביל שישקלו לקחת אתכם בחשבון, לעקוב, לקבוע טיפול, לשאול שאלה ולייצר שיח צריך ערך מוסף, ייחודי ורלוונטי לקהל היעד. וככל שתקדימו לעשות זאת כך תייצרו קבוצה ותיקה יותר וגם באופן קל יותר.

יצירת תכנים איכותיים עבור הרשתות החברתיות היא כלי הכרחי להצלחה בו
יצירת תכנים איכותיים עבור הרשתות החברתיות היא כלי הכרחי עבור ניהול רשתות חברתיות

בעבר הועלו טיפים רגילים של התנהגות בשמש, אופן שימוש בתכשירים, טיפים לשגרות טיפול וכדומה עבור המטרה עליה דיברנו, אך זאת עם הזמן בדומה לתמונות הלפני אחרי איבדו את אפקט הוואו וגם תכנים אלו כיום נחשבים רגילים מדי וקיימים ברוב העמודים. לכן צריך להשתכלל תמיד לתוכן אמיתי ואיכותי שיצטרך קהל היעד. זה יכול להיות שידורים חיים קבועים שבה עונים על שאלות שנשאלו במהלך השבוע או תוך כדי השידור, סרטוני הדגמה מוחשיים מצחיקים וענייניים, הסבר מעמיק על שגרות טיפוח או בעיות עור להבדיל מפוסט של תשתי מים כי השמש עושה קמטים.

עם הזמן, תלמדו מה התכנים הנכונים ביותר עבור קהל היעד שלכם ותעמיקו בנושאים האלו. תוכלו לשלב לקוחות קיימים שלכם שצורכים את השירות אפילו ברמה האישית ולבקש מהם להופיע ללייבים, אם שואלים אתכם שאלה תוכלו להגיד שזה יענה בטיפ שעולה שבוע הבא וכו׳ כל דבר שגורם גם לציפייה מכם ומהתכנים אותם תעלו וגם יכול ליצור הרגל שקהל היעד יוכל לבנות עליו.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן