פרסום בפייסבוק – קורס או חברת קידום

מאז שפייסבוק נכנסה לחיינו היא הפכה לחלק בלתי נפרד אם נרצה או לא נרצה בכך. ישנם הרבה אשר מעבירים ביקורת על פייסבוק וחוזים את סופה, אך בסופו של דבר העובדות מדברות בעד עצמן ופייסבוק היא זירה עמוסה במשתמשים רבים, ללא גבולות גאוגרפיים ועם פעילות בלתי פוסקת, גם פעילות עסקית.

עם נגישות כל כך קלה לקהל משתמשים עצום ועם היכולות לפלח את הקהל על פי מאפיינים ברורים, פייסבוק הופכת לאחד מכלי הפרסום היעילים ביותר שיש לנו היום. כאשר אנו מפרסמים מוצר, או שירות, ואפיינו היטב את קהל הידע, בעזרת הפייסבוק נוכל בקלות לפנות לקהל יעד זה.

ישנם דרכים שונות בעזרתם ניתן לפרסם ולהפיק תועלת מסחרית מהפייסבוק. ישנם עסקים המנהלים את כל פעילותם השיווקית בפייסבוק, אחרים משתמשים בפייסבוק לצד כלים פרסומיים אחרים. בסופו של דבר זוהי נגזרת של הצרכים השיווקים של העסק.

 

 

חשוב לזכור שפייסבוק אמנם מאפשרת גישה לשוק גולשים ענק, אך לא כל עסק ימצא את פלח השוק שלו בפייסבוק. על מנת להפיק תועלת בעלת ערך מפרסום וקידום בפייסבוק יש להבין כיצד היא היא עובדת, מי הם קהל הגולשים ומהן השיטות להשיג את תשומת ליבו. פרסום בפייסבוק הוא נישה בפני עצמה בעולם הפרסום הדיגיטלי ונושא אשר בימינו נלמד בצורה מסודרת במכללות שונות. האם תרצו ללמוד פרסום וקידום בפייסבוק או שתעדיפו להפקיד את העבודה בידי חברה העוסקת בקידום?

נהל את העסק ולא את הפייסבוק

פרסום בפסייבוק דורש ידע על צורת העבודה של מודל הפרסום בפייסבוק, פילוח קהל המטרה והכרות עם כל הכלים שפייסבוק מעניק לנו על מנת להשיג תוצאות טובות. ניתן ללמוד את הנושא בקורס העוסק בקידום אתרים בפייסבוק, אך לא בהכרח זהו הדבר הנכון. כאשר אתה מנהל עסק אתה עלול להזדקק לשירותיהם של אנשי מקצוע שונים, למשל עורך דין. כאשר אתה צריך עורך דין, האם תלך ללמוד משפטים על מנת לייצג את עצמך או שתשכור את שירותיו של עורך דין?! ככל הנראה יהיה הגיוני יותר לשכור עורך דין אשר למד את המקצוע ויש לו ניסיון בנושא ולא לגשת ללימודים של שנים. אמנם לימודי קידום ופרסום בפייסבוק הם אינם לימודים הנמשכים שנים, אך אותו ההיגיון תקף כאן. מוטב להתמקד בניהול העסק ולא בניהול הפייסבוק. למי שלמד את הנושא ומתעסק בו באופן יום יומי יש יתרון והוא יכול להעניק לעסק שלך ערך רב אם תפקיד בידו את ניהול הקמפיין.

מתי כן נרצה לקחת קורס?

היכרות בסיסית עם עולם המושגים של פייסבוק אף פעם לא תזיק אך ברוב המקרים אין צורך ללמוד את הנושא, עדיף להפקיד את הקידום בידי חברת קידום מנוסה ומקצועית. אך ישנם מקרים בהם כדאי ללמוד פרסום בפייסבוק וניתן להפיק מכך תועלת. המקרים בהם תרצו ללמוד את הנושא הם כאשר המטרה שלכם לעסוק בפרסום בפייסבוק, לא כצורך של העסק שלכם, אלא כאשר מטרת העסק שלכם היא להעניק שירותי קידום בפייסבוק ובאינטרנט בכלל, הן בתור מטרה עיקרית והן בתור הרחבת סל השירותים הקיים. תחום הפייסבוק הוא נושא עכשווי ורלוונטי ויש בו פוטנציאל לעשיית רווחים יפים.

 

 

אם החלטתם ללמוד קידום בפייסבוק, קחו בחשבון שבדרך כלל הקורסים אינם מתמקדים אך ורק בפייסבוק, אלא מכסים את כל הנושא של קידום במנועי חיפוש ורשתות חברתיות. תוכלו ללמוד את הנושא בדרכים שונות, כמו למשל באמצעות אחת המכללות המציעות לימודים פרונטליים, באמצעות מדריכים באינטרנט ואפילו בעזרת מורה פרטי.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן