פרסום בWAZE למי כדאי?

אפליקציית ה GPS וויז היא כלי בו רבים משתמשים לצורך ניווט בכבישי הארץ והעולם. הוויז מאפשר להגיע בקלות ממקום למקום וגם מוסיף מידע המעניק הרבה ערך מוסף לנהגים וזוהי הסיבה לפופולריות הרבה של אפליקציית WAZE. אך אפליקציית וויז גם מאפשרת לעסקים להשתמש בה בתור כלי פרסומי. אז למי כדאי להשתמש ב WAZE לצורך פרסום ואיך זה בכלל עובד?

ראשית כל בואו נבין כיצד הפרסום בוויז עובד. פרסום בוויז מתבסס על מיקום גאוגרפי, כלומר כאשר הנהג נמצא בקרבת העסק הוא נחשף למודעה והעסק מגיע למודעות שלו. המפרסם זוכה לדוחות בזמן אמת האומרות לו כמה משתמשים ניהול אינטראקציה עם המודעה שלו.

כאשר הנהג נוסע בקרבת העסק, העסק מסומן אצלו על המפה עם תוספת של הסבר קצרצר, בלחיצת כפתור הנהג יכול לקבל מידע נוסף ומפורט יותר. וויז אינה מעמיסה במודעות, בכל זאת הנהג צריך להתרכז בנהיגה ומספר רב של מודעות יהפוך אותן ליותר מציקות מאשר מועילות. לכן וויז מגבילה את מספר המודעות, 4 בכל מפה.

אפשרויות הפרסום בוויז ולמי הן מתאימות

חשוב להבין שאפליקציית וויז מציעה כמה אפשרויות פרסום שונות וחשוב להכיר אותן. לא ניתן לענות על השאלה למי מתאים הפרסום בוויז, מבלי לרדת לפרטים של אפשרויות הפרסום:

העסק כנקודת ציון – מה יותר נוח ללקוח להקליד, את כתובת העסק או את שם העסק? ברור שיותר קל לכתוב את שם העסק וסביר להניח שתזכרו יותר את שם העסק מאשר את כתובתו. ניתן לרשום את שם העסק ככתובת וזה אפילו חינם. זהו כלי חשוב בעל תועלות פרסומיות והוא מומלץ לכל סוגי העסקים.

פרסום באמצעות באנרים – גם פרסום זה מופיע כתלות במיקום. הבאנרים קופצים למספר שניות ומציגים את העסק עם האפשרות להוסיף אותו כיעד. בוודאי אתם מבינים שהודעות אלו למעשה יכולות להיות סוג של הפרעה, הנהג אמור להסתכל על הכביש ולא על המודעה. הופעת המודעה במהלך נסיעה בכביש מהיר אולי לא תשיג תוצאות, אך כאשר המודעה מופיעה בשעות של פקקים יש סיכוי שהיא תביא תוצאות. עסקים בעלי מאפיינים מסוימים עשויים להפיק יותר תועלת מפרסום זה, כמו למשל תחנות דלק, בתי קפה על הדרך ודברים דומים שיכולים באמת ליצור עניין באותו הרגע ולענות על צורך מסוים. מומלץ גם לתת ערך של ממש למודעה כמו לכלול מבצע אטרקטיבי.

באנר TAKE OVER – אלו הם גם באנרים אך יותר משמעותיים מבחינת גודלם. אלו הם באנרים גדולים המשתלטים על המסך, אך מופיעים רק כאשר הרכב במצב עצירה ומישהו באמת יכול לראות אותם. גם כאן סביר להניח שהם משרתים רק עסקים אשר נמצאים בסביבה, אך נראה שיותר סוגי עסקים יכולים להפיק מהם תועלת. למשל משפחה אשר יוצאת לסוף שבוע בצפון ועצרה לכמה רגעים בצומת הגומא, אולי תשמח לדעת על צימרים, מסעדות ואטרקציות הנמצאות באזור.

אז למי מתאים פרסום ב WAZE?

ברמת העיקרון כל עסק יכול לפרסם את עצמו בוויז, אך לא כל עסק יפיק מכך תועלת. עסקים המחפשים להעלות את המודעות למותג יוכלו למצוא פלטפורמות אחרות אשר יכולות להיות יותר מתאימות ולהביא תוצאות טובות יותר מאשר בוויז. עסקים המספקים שירותים בעלי סיכוי גבוה שהנהגים יזקקו להם יכולים לזכות ליותר הצלחה, כמו לדוגמה תחנות דלק ושאר סוגי העסקים הפונים אל הלקוחות ש“על הדרך“. מכון להסרת שיער לצורך הדוגמה לא יפיק תועלת מוויז, שום נהג לא ינצל את ההזדמנות ללכת למכון הסרת שיער רק כי במקרה הוא בסביבה.

פרסום בוויז, כמו גם בפלטפורמות דיגיטליות אחרות דורש חשיבה ותכנון. הוא יכול להתאים לכל מהעסקים, אך לא לכולם. אם אתם שוקלים פרסום ב WAZE מוטב שתפנו לחברה המתעסקת בשיווק דיגיטלי על מנת שיבדקו את הפוטנציאל ויבנו את קמפיין השיווק שיכול להביא תוצאות.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן