שילוב מערכות קידום

במקרים רבים לקוחות שואלים אותנו באיזה ערוץ שיווק כדאי להשתמש. ישנם ערוצי שיווק רבים בהם ניתן לעשות קידום, לצורך הדוגמה ניתן להזכיר את גוגל, יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם. הן לא האפשרויות היחידות, אך הן בהחלט באות בחשבון. כאשר אנו צריכים לבחור את ערוצי השיווק שלנו ברור שאין תשובה חד משמעית הנכונה לכולם. בחירת ערוץ השיווק תלויה מאוד במוצר, או יותר נכון בקהל שאליו מיועד המוצר. אנו צריכים לשאול את עצמינו האם הקהל שלנו נמצא בערוצי שיווק אלו. אך יש שני דברים חשובים שצריך להבין. הדבר הראשון הוא שבבניית קמפיין ישנו גם אלמנט של ניסוי וטעייה, לפעמים אנו צריכים לנסות דברים ולראות האם משיגים תוצאות ובהתאם לכך לחדד את הטירגוט (או את המסר הפרסומי). אך הנקודה השנייה היא זו שבה נרצה להתרכז הפעם – אין צורך לבחור ערוץ שיווק אחד ויחיד. הדרך הנכונה היא שילוב מערכות פרסום שונות.

כאשר אנו משלבים מערכות פרסום שונות אנו בעצם לומדים יותר על הלקוח וכך מצליחים למקד עבורו את המודעות המתאימות. הטכנולוגיה הדיגיטלית מביאה לנו כלים כמו העוגיות, הטאגים והפיקסל של פייסבוק, אשר מאפשרים לנו לדעת יותר על הלקוח ולשפר את הקמפיין. הזכרנו 4 ערוצי שיווק – פייסבוק ואינסטגרם, גוגל ויוטיוב. לא במקרה אנו מסתכלים יחדיו על גוגל ויוטיוב וגם פייסבוק יחדיו עם אינטסגרם. פייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם וגוגל היא הבעלים של יוטיוב. זהו אינו פרט עסקי חסר משמעות, הבעלות של גוגל על יוטיוב, כמו גם הבעלות של פייסבוק על אינסטגרם מאפשרת לערוצי שיווק אלו לדעת יותר ולהביו יותר טוב את הלקוח. זה מה שמוסיף ליכולות הטירגוט והופך כלים אלו לעוצמתיים במיוחד.

מסיבות אלו אנו ממליצים על עבודה עם מספר מנגנוני פרסום במקביל. תקראו לזה לא לשים את כל הביצים בסל אחד, אך אנו חושבים שמדובר במשהו יותר עמוק מזה. העבודה עם מספר ערוצי שיווק חושפת את הגולשים למותג שלכם בצורה טובה יותר, היא יוצרת נקודות מפגש בין הלקוח לבין המותג. כל נקודת מפגש שכזו היא צעד במסע הלקוח. אם למשל תבחרו לפרסם בגוגל, אך תזניחו את פייסבוק – יתכן שהלקוח הפוטנציאלי יפגוש בפייסבוק דווקא את המתחרים ויממש את הקנייה אצל המתחרים. כל ערוץ שיווק מוסיף לעם עוד יכולות, וככל שיש יותר יכולות כך ניתן לקדם יותר טוב.

אין סיבה להגביל את עצמכם רק לגוגל או רק לפייסבוק, חפשו אחר ערוצים שונים בהם יכול להתחיל מסע הלקוח. לכל אחד מערוצי השיווק יש את התרומה שלו. למשל אם תמכרו בגדי ים, תוכלו לעשות קמפיין בפייסבוק, קמפיין הפונה לכל אלו אשר חיפשו בגדי ים בגוגל. אך באותו הזמן אין שום סיבה מדוע לא לקיים קמפיין נוסף הפונה אל אלו אשר כבר ביקרו באת ואולי אף השאירו מוצרים בעגלת הקניות. נשמע לכם מסובך? האמת שזה לא צריך להטריד אתכם יותר מידי. מוטב להפקיד את תקציב הקידום הדיגיטלי אצל אלו המתעסקים בזה בצורה מקצועית. להם יש את הידע והכלים לבניית קמפיין, בחירת ערוצי השיווק וטירגוט נכון של הקהל.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן