פייסבוק פיקסל ויכולות הרימרקטינג של פייסבוק

פייסבוק פיקסל הוא כלי חשוב בעזרתו ניתן להפיק יותר מקמפיין הפרסום בפייסבוק.  כל מי שעוסק בפרסום בפייסבוק, בין אם זה עבור השימוש העצמי שהוא עושה באתר שלו, או במסגרת שירות שהוא מעניק לאחרים חייב להכיר כלי זה וכיצד להשתמש בו בצורה הטובה ביותר. אך למרות זאת ישנם רבים המתקשים להשתמש בו. במדריך זה נסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על פייסבוק פיקסל ואופן השימוש בו.

אז מהו בכלל הפיקסל של פייסבוק?

ברמת העיקרון הפיקסל הוא בסך הכל קטע קוד קצר אותו תצטרכו להטמיע באתר האינטרנט או דף הנחיתה שלכם. כאשר אתם עוסקים בפרסום ממומן בפייסבוק, שימוש בפיקסל מאפשר לכם ליצור אינטגרציה בין קמפיין הפרסום הממומן בפייסבוק לבין הפעילות באתר שלכם. שימוש בפיקסל מאפשר לפייסבוק לקבל מידע מהאתר שלכם, מידע התורם בסופו של דבר לניהול קמפיין הפרסום.

כאשר אתם מנהלים אתר, באפשרותכם להפיק דוחות ולקבל מידע מסוים על הגולשים שלכם, אך אינכם מסוגלים לקשר בין גולש מסוים לבין חשבון הפייסבוק שלו. אך כאן נכנס הפיקסל לתמונה והופך לכם את המידע לנגיש. בשביל מה בעצם אתם צריכים את המידע הזה? המידע הזה הוא יקר ערך, הוא מאפשר לכם למדוד בצורה טובה יותר את הצלחת קמפיין הפרסום בפייסבוק. בעצם פייסבוק פיקסל, אשר צפוי גם לעבור שיפורים ושדרוגים, הופך להיות אלטרנטיבה לגוגל אנליטקס.

התועלת של הפיקסל

בכל קמפיין פרסום, כמו גם החלטות עסקיות אחרות, אתם תמיד רוצים למקסם את התוצאות – כלומר לקבל מקסימום תוצאות מתקציב נתון. פייסבוק מציעה לכם כלים חשובים המאפשרים לכם להפיק את המקסימום מקמפיין הפרסום, הפיקסל של פייסבוק הוא עוד אחד מהם.

כאשר אתם מפרסמים בפייסבוק, או בכל מדיה אחרת, תמיד תרצו להתמקד בקהל הרלוונטי. פייסבוק מאפשרת לכם לעשות זאת בצורה טובה והפיקסל מחדד אותה מעט ומשפר את התוצאות. למשל אם יש לכם קמפיין פרסום בפייסבוק הפונה לקהל יעד בעל מאפיינים מסוימים, תוכלו לחדד אותו והשיג תוצאות טובות יותר; אם למשל הגולש בפייסבוק ביקר אצלכם באתר, סביר להניח שיש לו התעניינות מסוימת במוצרים או בשירותים שלכם. בעזרת הפיקסל פייסבוק תוכל לדעת שהוא ביקר אצלכם באתר ובהתאם לכך להציג לו את המודעות שאולי הפעם יביאו לסגירת עסקה.

כאשר אתם מנהלים קמפיינים שונים בפייסבוק, חשוב תמיד שתהיו עם יד על הדופק, או יותר נכון תנו את תשומת הלב לנתונים על מנת להסיק מסקנות אשר ישפרו לכם את הקמפיין. בעזרת הפיקסל תוכלו לדעת בדיוק מאיזו מודעת פייסבוק הגיע הגולש אל האתר וכך תוכלו להסיק מסקנות לגבי האפקטיביות של כל מודעה.

הטמעת הפיקסל באתר

הפיקסל של פייסבוק עבר שינויים אשר הפכו אותו לפשוט מאוד להתקנה ושימוש. אם בעבר היו פיקסלים שונים בעלי מטרות שונות, היום ישנו פיקסל אחד לחשבון הפרסום שלכם והוא מאפשר לבצע את כל הפעולות.

הטעמת הפיקסל היא דבר פשוט להפליא. בסופו של דבר מדובר בקוד HTML אותו אתם צריכים להעתיק ולהדביק. את הקוד תמצאו במערכת ניהול הקמפיין של פייסבוק ותצטרכו להדביק אותו בסוף מקטע ה HEAD באתר (או בדף הנחיתה). התקנת הפיקסל באתר היא הדבר הבסיסי ביותר אך היא לא מספיקה. הפיקסל מאפשר לצבור מידע קריטי, אך חשוב להגדיר הכל נכון על מנת שפייסבוק תדע להשתמש במידע הזה. ישנם 2 דברים שצריך לעשות על מנת להפיק ממנו תועלת:

  1. הגדרת קהלים – הגדירו את הקהל עבור הפיקסל ממנהל המודעות של פייסבוק. לצורך הדוגמה הקהל יכול להיות כל המבקרים באתר, המבקרים בעמודים ספציפיים באתר או להגדיר קבל על בסיס אירועים מסוימים (הוספה לעגלת הקניות, ביצוע רכישה, רישום לאתר…)
  2. הגדרת המרות – יש להגדיר לפיקסל מה נתפס בעינינו כהמרה, כמו למשל ביקור בדף מסוים באתר.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן