איך להניע לקוחות שקנו לפעולה

השקעתם בקידום, ערכתם קמפיינים של קידום בגוגל, באמזון וברשתות חברתיות והשגתם מכירות.

אך האם כאן מסתיים מסע הלקוח? כאשר דיברנו על מסע הלקוח הסברנו אותו בתור כל אותן הנקודות בהן הלקוח הפוטנציאלי פוגש במותג ועד לרגע שמבצע רכישה. אך מדוע לסיים כאן את מסע הלקוח? זוהי הזדמנות להתחיל את מסע הלקוח הבא. בהחלט ניתן להשתמש ברכישה שביצע הלקוח כמנוף אשר יתחיל את מסע הלקוח הבא.

מסע הלקוח הבא מתייחס גם ללקוחות חדשים אשר יכולים להיחשף למותג דווקא בזכות הרכישה של הלקוח, או גם המשך שמירת הקשר עם אותו הלקוח אשר ביצע את הרכישה.

אך בשביל למנף את אותה הרכישה יש להניע את הלקוח שרכש לביצוע פעולות שונות, כמו השארת תגובה או המלצה אשר יכולה להיות תחילת מסע הלקוח של אדם אחר.

אז כיצד נניע את הלקוח לפעולה? השארת תגובה או ביקורת חיובית על המוצר היא כלי חשוב לצורך הגדלת המכירות כאשר אנו משווקים באמזון או חנויות אינטרנטיות אחרות. כאשר לקוח מתלבט הוא נחשף גם לתגובות של לקוחות אחרים והדבר מהווה שיקול בהחלטתו. אך הבעיה שלקוחות מרוצים אינם ממהרים להשאיר תגובות, בעוד דווקא לקוחות מאוכזבים עשויים להיות יותר בעלי יוזמה בהשראת ביקורות שליליות. אז כיצד נעודד את הלקוחות המרוצים להשאיר תגובות?

בשביל לקבל תגובות מהלקוחות יש לבקש זאת מהן, אך יש לעשות זאת בזהירות ובאלגנטיות. ניתן לפנות אל הלקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני ולהזמינם לכתוב ביקורת.

שימו לינק במייל על מנת שיוכלו להגיע לדף המתאים בלחיצת כפתור.

כמו כן אנו ממליצים לתת ערך מוסף למייל מלבד ההזמנה לביצוע התגובה. למשל תוכלו לשלוח ללקוח טיפים לתחזוקת המוצר ו/או השימוש בו ובסוף המייל לבקש גם השארת תגובה. ברגע שהלקוח ישאיר תגובה חיובית הדבר יסייע לכם בקידום ומכירות עבור לקוחות אחרים, אך זוהי גם דרך טובה לשמר את הקשר עם הלקוח ולהשאיר את המותג במודעות.

אמרנו שבפנייה ללקוח יש לתת לו ערך כמו טיפים לתחזוקת המוצר. אך ניתן לתת ערך גם באמצעות מתן הטבה מסוימת, למשל מתן הנחה ברכישה הבאה ללקוח אשר ישאיר ביקורת. כך תוכלו לעודד את הלקוח להתאמץ יותר ואף להשאיר ביקורת ווידאו. ישנה חשיבות דם לשאלת העיתוי. אין טעם להזמין את הלקוח לכתוב ביקורת על המוצר מייד ברגע הקנייה, הוא צריך קודם כל לקבל את המוצר. 3-5 ימים יכולים להיות הזמן האידאלי; יש לצפות כי הלקוח כבר השתמש במוצר וחוויית הקנייה עוד טרייה בראשו.

לסיכום, בהחלט ניתן להניע את הלקוחות ליצור אינטראקציה, אך הבסיס לכל הוא איכות. המוצר שלכם והשירות הנלווה חייבים להיות טובים ואיכותיים. אל תצפו לתגובות ובטח שלא תגובות חיוביות אם לא תספקו איכות.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן