מרוויחים כסף מסרטונים ברשת “מטא”

מעכשיו יש דרך נוספת ליוצרי התוכן להרוויח ולהתפרנס ישירות מ”מטא” כלומר מצפיות סרטונים באינסטגרם ופייסבוק.

נכון לזמן כתיבת הכתבה הזו, “מטא” השיקה וממשיכה בתפוצת תכנית הרווחים על פי צפיות שבנתה עבור יוצרי תוכן ממגוון סוגים, מתודולוגיה שקיימת כבר שנים ברשת הסרטונים הגדולה בעולם הלא היא – YOUTUBE.

“מטא” ידועה ביצירת פיצ’רים ומחוות בהתאם לתחרות הקיימת מולה ברחבי הרשת. בין אם מדובר בטיקטוק, גוגל חיפוש, יוטיוב, פינטרסט, לינקדאין, סנאפצ’אט, “מטא” תמיד מציגה פיצ’רים ויכולות בהתאם לדברים הויראליים ברשתות המקבילות כדי להישאר רלוונטיים ומצליחים.
אחד הנתונים המראים על הצלחתה היא בראש ובראשונה חוסר היכולת של שאר הרשתות להתרומם גבוה [מלבד טיקטוק] והנתון המעניין ביותר הוא שבקרב בני הנוער, גוגל הוא כבר אינו מנגנון החיפוש המוביל אלא הרשתות.

הפיצ’ר החדש של “מטא” מתמקד ביוצרי תוכן שמקדמים את עצמם ברשתות במגוון שיטות הכוללות קידום אורגני וקידום ממומן, ומעניק להם את היכולת להרוויח עמלה בהתאם לכמות הצפיות, אורך דקות הצפייה וכדומה. זאת בכדי להשאיר את יוצרי התוכן ב”מטא” ובמקביל לרתום אותם למאמץ שישאיר את העוקבים שלהם ב”מטא”.

 

עם יציאת התכנית האלו בוודאי שנתקלת בכמה סרטונים, בעיקר REELS ובעיקר של חשבונות אמריקאיים, שמבצעים איזה אתגר/ משחק/ חידה/ ניסוי/ קטע מרגש וכדומה אך רואים בבירור שהסיטואציה לא אמיתית. לדוגמה: יום הולדת של אישה בה ברגע שעושים את התמונה כולם מתמקמים, מחייכים ומושכים זמן עד שנכנס בחור בחשאי לתמונה, והוא בעלה, חייל המארינס אותו לא ראתה כבר נצח.
אם תיתקלו בסוגי הסרטונים האלו ודומיהם תוכלו לראות בבירור [שוב] שהם מושכים זמן מוגזם בסרטון, שיכולות המשחק הם ברמה נמוכה מאוד, שאין סיכוי שהיא לא ראתה אותו כבר או לא הסתכלה אחורה כבר 12 דקות ועוד..

סרטונים אלו הם חלק מהסרטוני יוצרים המעניקים כספים ורווחים ליוצרי התוכן המפרסמים אותם, לכן הם מושכים זמן ובונים מתח לקראת חשיפה בסוף הסרטון שנמשך כמה שיותר. זה הגלגול הראשון של יוצרי תוכן ב”מטא” ואנחנו משתוקקים כבר לגלול השני בו הגולשים יחכימו, יפנימו ויצרכו שוב רק תוכן איכותי ואמין. כך יוצרי התוכן הרציניים יוכלו לשדר לנו ערכים, טיפים, מתיחות וכל דבר שאנחנו רוצים לצרוך אך באופן אמין ואיכותי כפי שראוי.

לתכנית הרווחים של “מטא” ישנם ערוצים נוספים כמו שליחת כוכבים כתמיכה, הגעה למטרות אינטרקציה שמגדירים לך “מטא” ובעתיד צפויים שינויים נוספים שיחברו את יוצרי התוכן ל”מטא” ויקראו לעוקבים שלהם בעקבות כך.

 

תוכלו לבדוק את זכאות החשבון שלכם להצטרפות לתכנית בלחיצה כאן.
שימו לב שזו תכנית התחלתית הפעילה עבור חשבונות אמריקאים בעיקר, מעל 10K עוקבים וללא הפרות שימוש בעבר.
ישנה תכנית גם למנהלי קהילות, קבוצות ועוד שיפתחו בקרוב לשאר העולם גם כן.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן