בניית אתרים – למי ולמה

בניית אתרים הוא אולי המקצוע שהכי נדרש לבעלי עסקים כאשר הם רק מתחילים לחשוב על קידום העסק שהרי אתר חנות או אתר תדמית של העסק הוא תעודת הזהות של העסק ברשת ואתר מושקע ובנוי נכון יאפשר התפשטות של המותג ברשת ובניית חווית לקוח ייחודית ומותאמת אישית שמטרתה להשאיר חותם על הגולשים ולהמיר גולש ללקוח.

יכולות חדשות

בניית אתר עבור העסק שלך הוא השלב הראשון בבניית המותג שלכם בדיגיטל וזאת לרוב בגלל היכולות שמתווספות למהלך שכזה לצד כל ערוצי השיווק הקיימים שלכם. בראש ובראשונה בניית אתר עבור העסק שלכם, גם אם מדובר באתר חנות, ישמש גם כאתר תדמית המציג את השירותים אותם אתם מציעים, מוצרים למכירה ועוד. להבדיל מהצגת התוכן הזה ברשתות, כשבונים לכם אתר תדמית או אתר חנות משולב תדמית ניתן להוסיף תכנים רבים שיספקו ללקוח חוויה עשירה יותר ויגבירו את סיכויו להמיר את הגולש ללקוח. תכנים כגון: הוראות שימוש, הדגמות, ביקורות על אותו השירות או מוצר, שאלות תשובות נפוצות ועוד המון תכנים שכשמציגים אותם כראוי, יכולים לעשות את ההבדל בין גולש מתעניין ללקוח.

יכולת ההתפשטות

בניית אתר עבור העסק יספקו לכם גם יכולות של התפשטות התכנים שלכם ברשת. להבדיל מעמודים ברשתות החברתיות אשר נסרקים פחות עי מנועי חיפוש

הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בדיגיטל. זה מדוע חשוב אתר תדמית או אתר חנות בעיצוב אישי
הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בדיגיטל. זה מדוע חשוב אתר תדמית או אתר חנות בעיצוב אישי

ובכלל משומשים בפחות תוכן ויותר תמונות, תוכן מקורי שיימצא באתר שלכם יוכל להוביל לשטף לקוחות לא צפוי, לא מוכר ושמונע מתכני האתר בלבד. לדוגמה, שמאי מקרקעין בעל אתר עם תכנים טובים ואיכותיים יוכל לעלות בתוצאות החיפוש של גולש שחיפש ״איך מעריכים שווי בית״ מאחר ובניית האתר הכילה גם שאלות נפוצות ותשובה לשאלה זו בדיוק.

קידום

יכולות קידום העסק גם מקבלות חידוש ויכולות חדשות שכן כשגולשים מגיעים לאתר הרשמי שלכם, הם גולשים שלכם וזאת להבדיל מהרשתות החברתיות בו אתם תמיד מוגבלים במה שהפלטפורמה מאפשרת לכם.

תוכלו להציע הרשמה לחברות מועדון, רישום לניוזלטר שישלח ומגוון תכנים שישאירו את הגולשים והלקוחות מחוברים למותג שלכם.

בנוסף תוכלו להטמיע את כלי הקידום של הרשתות החברתיות לצד כלי קידום ומעקב נוספים שיאפשרו לכם מצד אחד לגשת ולקדם תכנים ללקוחות בהתבסס על התנועה שלהם באתר, לדוגמה, תוכלו לפרסם הזמנה לשיעור ניסיון לכל אלו שנכנסו לעמודי הקורס שלכם, פרסום שובר הטבה לאלו שהוסיפו לעגלה ולא קנו, פרסום מוצרים משלימים לאלו שרכשו מוצר ספציפי ועוד מגוון פעולות מתוחכמות ומותאמות אישית.

הצד השני של הטמעת כלי המעקב הוא הלמידה.

אתר חנות או אתר תדמית זה הכרח לכל בעל עסק והנה למה
אתר חנות או אתר תדמית זה הכרח לכל בעל עסק והנה למה

למידה

למידה על אופן הגלישה של הלקוחות הוא קריטי עבור שיפור קבוע של האתר תדמית או אתר חנות שלכם כפי שהלקוחות שלכם מצפים מכם.

כפתורים שלקוחות מנסים ללחוץ אך לא נלחצים, יציאה מהאתר בדיוק שקופץ הפופאפ, נטישת העגלה כשרואים את מחיר המשלוח ועוד המון מידע שאפשר לקבל ולהסיק מסקנות על חווית הלקוח.

מי צריך אתר?

אז כפי שהתחלנו את הפוסט הזה, בניית אתרים הוא הכרח לכל מי שרוצה עסק פעיל ועם פוטנציאל גדילה קבוע. בין אם תפרסמו ברשתות או שרק תשלחו את הקישור למכרים ולקוחות קבועים להפצה מפה לאוזן,

אתר תדמית או אתר חנות משולב תדמית תמיד יאפשרו הצגה של השירותים ו/או מוצרים שלכם באופן רציני יותר, עם יותר מידע והרבה יותר סיכויי המרה.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן