בניית אתר חנות

למה כדאי

בניית אתר חנות עבור העסק שלך הוא ככל הנראה ההחלטה הכי חשובה שקיבלת עבור העסק שלך במאה ה-21 ואם עוד לא עשית את זה הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילך.

עבור מי

נתחיל במובן מאליו, כל מי שעובד כיום כקמעונאי כלשהו בכל תחום יוכל לשפר שרצית את ״דריסת הרגל״ שלו בחנות שהרי היא אזורית בלבד בעוד לדיגיטל יכולת להתפרש ארצית או עולמית בקלות.

חנות מצלמות אבטחה, חנות ירקות, חנות אופנה וכל מה שביניהם יוכלו לייצר חוויה אישית, ארצית או בינלאומית ולהגיע למגוון לקוחות שלא חלמו להגיע בחנות הפיזית שלהם.

לצד זאת, בעיקר אחרי תקופת הקורונה הקשה של הסגרים, יזמים רבים וקונספטים רבים עלו לאוויר כהשלמת הכנסה או החלפת עיסוק לגמרי. ובכדי לתת לקונספט צ׳אנס אמיתי להצליח, לרוב נבנה אתר שיאפשר תנועה חלקה שלמתעניינים.

כך יזמים שהציעו שיעורי Zoom, הורדת וטיפול בכלבים, מאמנים אישיים, יצרני מארזי קוקטיילים וכל יזם עם קונספט שניתן למכירה, בונה אתר חנות ויכול לקבל הזמנות מהרגע שזה באוויר.

הצעדים

הצעד הראשון הוא קבלת ההחלטה, שנותנים לקונספט או לחנות צ׳אנס שווה להצליח באמת! להבדיל מאלו שפותחים עמוד אינסטגרם, מספקים חווית לקוח חלשה, שירות לקוחות בינוני וחוסר הבנה של צרכי לקוח בדיגיטל, ההחלטה לבנות אתר רשמי, מעוצב ומותאם הוא הראשון והחשוב ביותר.

הגיע הזמן להתקדם לאתר חנות מקצועי ומעוצב בעיצוב אישי שנבנה במיוחד עבור העסק שלך בלי פשרות
הגיע הזמן להתקדם לאתר חנות מקצועי ומעוצב בעיצוב אישי שנבנה במיוחד עבור העסק שלך בלי פשרות

אחרי ההחלטה יתחיל תהליך האיפיון. זה התהליך בו תתחילו למפות את הצרכים שלכם עבור האתר שנבנה במיוחד עבורכם. מומלץ לגלוש באתרי המתחרים לקבלת השראה ומיפוי הצרכים החשובים לצד צרכים שהם בגדר בונוס.

*חשוב לוודא שכפי שכל האתרים אותם אנחנו, חברת אסטרטגו, בונים, גם עבורכם יבנה אתר בהתאמה אישית ללא שימוש בתבניות או כל פתרון מהיר אחר. כך לא תהיה מגבלה על יכולות ועיצוב האתר.

הצרכים אותם תמפו ותדרשו באתרכם הם לרוב החלק הכי משמעותי בזמן הבנייה של האתר חנות ובמחיר של האתר חנות. לכן נמפה אותם על פי רמת החשיבות ובהתאם לתקציב האישי שלכם. בנוסף ליכולות, תוכלו למפות ולראות דוגמאות שלעיצובים, פופאפים, באנרים או כל דבר שתרצו בכדי שאפשר יהיה לבנות עבורכם אתר חנות בדיוק כפי שדמיינתם.

סיום האיפיון הוא תחילת העבודה שלנו כחברה לבניית אתרים ומעצבי אתרים שממירים את הרעיונות והרצונות שלכם לאתר ממשי פעיל וקיים שיכול לקבל לקוחות ולהעביר אותו בחווית הלקוח האישית והמותאמת שנבנתה במיוחד עבורם וכוללת צפייה במוצרים, הוספה לסל, מימוש קופונים וכמובן תשלום באתר חנות.

בכדי להשלים את בניית האתר חנות עבור המותג או קונספט שלכם תידרשו בשימוש בחברה נוספת אחת לפחות והיא חברת אשראי אותה נחבר לאתר חנות שלכם בקלות ובכך נוכל להשלים את כל השרשרת הדרושה עבור רכישת המוצרים או שירותים שלכם ישירות מן האתר חנות.

הלקוחות שלכם רוצים לקנות אונליין מהאתר חנות שלכם. אנחנו מעצבי אתרים מומחים לבניית אתרים בפיתוח אישי
הלקוחות שלכם רוצים לקנות אונליין מהאתר חנות שלכם. אנחנו מעצבי אתרים מומחים לבניית אתרים בפיתוח אישי

כיום יותר ויותר בעלי עסקים שעבדו שכבר עבדו בעבר עם אתר תדמית משדרגים את האתר תדמית לאתר חנות שיוכל להמשיך להציג את תדמית העסק ובמקביל להציע מוצרים מסוימים לרכישה. לדוגמה פסיכולוג.ית תמכור פגישות באתר, עורך דין ימכור שעת ייצוג או ייעוץ, מאמן כושר ימכור תיק, מגן זיעה וכדומה..

זה נכון עבור אלו שיש להם מוצרים למכור וגם אלו שאין להם מוצרים למכור אל עובדים בשיטות חדשות לשיווק ומכירת מוצרים שהבולטת מביניהם היא שיווק שותפים, אפיליאט. נושא אותו נסקור רבות בכתבות הבאות אך אם יש מידע אחד לקחת מפוסט זה הוא הידיעה שאתר חנות הוא שימושי לכל עצמאי בכל תחום, רק צריך לדעת איך לגשת לזה מכון ולאפיין בתבונה.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן