עמוד נחיתה למה ומתי

עמוד נחיתה או דף נחיתה בשונה מאתר רשמי או אתר חנות הוא עמוד בודד עבור מטרה יחידה וממוקדת שמעוצבת במיוחד עבור גולשים שהתעניינו והגיעו לעמוד עבור סיום ההרשמה או יצירת קשר.

רבים האנשים שמתבלבלים בין עמוד נחיתה לאתר בעל עמוד אחד והחלטנו לעשות בזה קצת סדר.

לפעמים, וזאת בהתאם לתוכן הקיים או למטרות השיווק, נבנה עבור לקולות אתר עמוד אחד או בשמו הרשמי – מיני סייט.

האתר, למרות שכולל רק עמוד יחיד, אמור להכיל בתוכו כל מה שמצריך כל אתר כמו: רשימת שירותים, ביקורות, תעודות הסמכה, משפטי השראה, דרכים ליצירת קשר, רשתות חברתיות ועוד ועוד וכל זה בהתאם לתכנים של המותג.

בניית דף נחיתה עבור מטרות קמפיינים להשלמת חווית הלקוח
בניית דף נחיתה עבור מטרות קמפיינים להשלמת חווית הלקוח

עמוד הנחיתה, להבדיל מהמיני סייט, יכיל רק שירות ספציפי אחד, הנעה לפעולה אחת כמו הרשמה ומידע נקודתי עבור השירות המדובר. זאת בלי הצורך לגלול בעמוד בכלל וכשכל המידע הרלוונטי נגיש באופן מיידי.

הבדל בשימוש

אתר המיני סייט, אמנם קטן ודל בתכנים בהשוואה לאתר תדמית מלא אך מתפקד בדיוק כמוהו ולמעשה בעלי עסקים רבים מתחילים ממיני סייט בתחילת דרכם שמתפתח לאתר תדמית ככל שהם צוברים ניסיון, לקוחות, עוד שירותים, הסמכות וכו’

אך גם אם לא, מטרת המיני סייט היא לשמש כתעודת הזהות שלכם ברשת בדיוק כמו אתר תדמית מלא, ניתן להעביר לחברים, להדפיס על כרטיס הביקור, לעדכן ברשתות החברתיות וכדומה.

 

עמוד הנחיתה, להבדיל מהאתר מיני סייט, היא אינו תעודת הזהות שלכם ברשת ואינו מייצג אתכם באופן מלא אלא שירות ספציפי בלבד. מטרת העמוד נחיתה היא להיות הנקודה האחרונה בה ״נוחת״ הגולש בלחיצה על אחד מערוצי הקידום הפעילים ולאפשר הרשמה מהירה והפיכה מגולש ללקוח.

לדוגמה, משרד רואי חשבון שמציע מגוון שירותים לאנשים פרטיים ועסקיים רוצים לצאת בקמפיין של בדיקת זכאות להחזר מס. עבור כך הם יפעילו את כל ערוצי הקידום שלהם כולל שליחת מייל ללקוחות קיימים, פרסום ממומן ברשתות ומנועי החיפוש וכו׳

את עמוד הנחיתה הם יעצבו כך שידבר רק על החזרי מס. יוסיפו סלוגן, תמונה ותוכן הרלוונטי לאלו שמתעניינים בהחזרי מסובכך גם ישלימו את המסע לקוח בצורה מושלמת וגם ישפרו את סיכויי ההמרה.

בניית אתר חנות תדמית או דף נחיתה
בניית אתר חנות תדמית או דף נחיתה

לצורך המחשה, דמיינו מודעה בפייסבוק שקפצה ואמרה: החלפתם עבודה השנה? המדינה חייבת לכם כסף!

לחיצה על המודעה (שמשולבת כמובן עם גרפיקה מתאימה) חייבת להוביל לעמוד שמדבר בדיוק באותה השפה, סלוגן צבעים וכו׳ שכן מי שלחת והגיע לעמוד הוא ככל הנראה אדם שהחליף עבודה השנה ואנחנו רק רוצים את פרטי הקשר שלו + הסכמתו בשביל לשוחח ולראות איך אפשר להמיר אותו מתעניין ללקוח. שכן זה יהיה מוזר להביא מתעניין שכזה לעמוד הרשמי של המשרד שמכיל מגוון שירותים, הנעות לפעולה ועוד דברים שיוכלו להסיח את דעת הגולש או לחלופין לגרום לו לתהות עד כמה אתם מוקדשים עבור הנושא המדובר – החזרי מס לאנשים שהחליפו עבודה השנה.

 

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן