גוגל תג – יכולות ונתונים

עולם השיווק הדיגיטלי העניק לנו ערוצי פרסום חדשים בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות מאוד. לא רק שיש לנו ערוצי שיווק חדשים, הם גם מאפשרים לנו לקבל ניתוחי מידע חשובים ששום אמצעי שיווק אחר לא יכול להעניק לנו. על מנת ליהנות מהיכולות האנליטיות ומפונקציות מתקדמות כמו רימרקטינג ואחרות, יש להטמיע תגים באתר. גוגל תג מנג‘ר הוא הכלי שמאפשר לנו להטמיע את כל התגים בצורה פשוטה ויעילה מאוד. השימוש בכלי זה הוא הרבה מעבר להטמעת תגים. הגוגל תג מנג‘ר פותח לנו עולם שלם של אפשרויות והכל במקום אחד.

למה להשתמש בגוגל תג

ישנן הרבה סיבות מדוע תרצו להשתמש ב GOOGLE TAG MANAGER. אפשר להתחיל מכך שזה בחינם. גוגל יצרה עבורכם כלי בעזרתו ניתן להשתמש במוצריה בצורה טובה יותר; אם נותנים לכם כלי כל כך חזק חינם, למה שלא תיקחו? ולא רק שזה בחינם, מי שמנהל בעצמו את אתר האינטרנט וילמד לשלוט בכלי זה יכול להפחית את ההוצאות שהוא נוהג לשלם מידי פעם למפתחים ,הכלי יכול לבצע באופן אוטומטי את יצירת התגים ואת הטמעתם באתר.

בעזרת ה GTM תוכלו לעקוב ולמדוד כל דבר באתר, כל דבר שצריך לעקוב אחריו בשביל לראות כיצד הגולשים משתמשים בו, מסרטי ווידאו שהם צופים ועד מילוי טפסים באתר. גם המידע שתאספו הוא יותר מדויק. הגוגל תג מנג‘ר עובד באינטגרציה מלאה עם גוגל אנליטיקס וניתן לעקוב אחר הפעולות לפי ה USER ID ולאסוף מידע על משתמשים במקום מידע על מכשירים.

גוגל תג מעניק לכם  שליטה מוחלטת על תגים. תוכלו לקבוע באלו תגים להשתמש, כיצד להשתמש, לאן הולך המידע מהתגים…. כך תשיגו אנליטיקה טובה יותר ותשפרו את הביצועים.

תגים, טריגרים ומשתנים

ל GOOGLE TAG MANGER ישנם כמה רכיבים חשובים לצורך פעילותו התקינה. מי שרוצה לשלוט ב GTM חייב להכיר ולהבין אותם ואיך הם עובדים יחדיו.

התגים הם למעשה שורת קוד המוטמעת באתר. שורת קוד זו מאפשרת לשלוח מידע לגורם אחר אשר מעבד את המידע, במקרה שלנו זה הגוגל תג מנג‘ר. עד היום נדרשנו להטמיע את שורת הקוד של התג בכל אחד מדפי האתר, אך הבשורה הגדולה של התג מנג‘ר היא תג אחד לכל האתר.

התגים בעצם מנהלים מעקב אחרי כל מה שמתרחש בדך והם רואים את כל האינטראקציה של הגולש עם הפיצ‘רים השונים באתר. זהו מידע חשוב והתגים אוספים אותו באופן אוטומטי. במידה וישנה בעיה בתג והוא אינו מבצע את עבודתו, התג מנג‘ר יודיע לכם ותוכלו לתקן.

טריגרים הם עוד חלק חשוב בעבודה עם הטאג מנג‘ר. טריגרים הם בעצם אירועים שונים באתר, אותם הגדרתם. כאשר מתרחש האירוע הטריגר נכנס לפעולה ובעזרת התג שולח את המידע למקום שהוגדר. לצורך העניין טריגר יכול להיות כאשר הגולש נכנס לעמוד מסוים באתר, לוחץ על כפתור מסוים, ממלא טופס או כל דבר אחר שתגדירו. נתנו לכם כמה דוגמאות אך באמת שאין גבול לאפשרויות.

המשתנים הם הדובדבן שבקצפת, הם מאפשרים הבנה עמוקה של התנהגות  הגולש באתר ורמה גבוהה של אנליטיקה. לדוגמה הטריגרים יכולים להגיד לכם האם הגולש ירד לתחתית העמוד, אך גם את המשתנה בעל החשיבות –  המהירות שבה הגולש עשה זאת; מהי כמות המוצרים בעגלת הקניות וכו‘.

השילוב של שלושת הרכיבים מעניק לכם ערך רב.

לסיכום, גוגל תג מנג‘ר הוא כלי שבאמת כדאי להכיר, אפילו אם זה דורש מעט זמן. בסופו של דבר כלי זה יחסוך לכם זמן ויסייע לכם לשפר את ביצועי פעולות הקידום שאתם עושים. כלל שתכירו כלי זה בצורה יותר עמוקה, כך תפיקו ממנו יותר תועלת.

אנחנו באסטרטגו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים | בניית אתר חנות | בניית אתר תדמית ושירותים נוספים שיתנו ללקוחות שלכם חוויה ייחודית ואישית | שיווק מבוסס מיילים | ניהול מותג באינסטגרם | הפיכת האתר לאפליקציה | מיתוג | קידום ממומן | קורסים לקידום עסקים ומותגים חדשים ועוד מגוון כלים שניתן לבנות בהתאמה אישית.

צרו איתנו קשר היום באתר או ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ונוכל להתחיל.

שתפו את התוכן עם חברים שלכם שחייבים לדעת על זה

Facebook
WhatsApp
Email

קטגוריות

תיק עבודות

ראה את רשימת הפרויקטים שעשינו

הקורסים שלנו

שיעורים וסדנאות מקצועיות בסביבה מעשירה

צרו קשר

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת

דילוג לתוכן